Spencer Pratt...

Kollade på det första avsnittet av The Hills säsong 5 tidigare ikväll, och det var väl helt okej .. Lauren fyllde år, så hennes polare tog med henne på en yacht och firade hennes födelsedag på den , och det verkade ju vara trevligt ! Ändå tills Heidi , laurens polare, fick reda på av Spencers lillsyrra att han höll på o ragga på en bartender när han och hans killgäng var ute . Så sen blev den födelsedagen förstörd ! Som det kan gå .. Men hurdan är Spencer egentligen ? Min personliga åsikt är att han är ett as , ... En kille som egentligen inte ens sin egen morsa kan tycka om .. Hur han behandlar Heidi , hans egen syrra, heidis vänner. Allt ska bara kretsa kring honom , aj aj aj sicken töffe .. Men men, nog om det . = )




Och en annan sak som irriterar mig, mitt PS3 är nog sönder igen .. Var ju sönder tidigare iår, och då kom det upp ett felmeddelande att Hårddisken var skadad ?! .. Och nu när man ska spela så kommer PS3 loggan upp som vanligt, och att spelas laddas, men sen när väl spelet ska köra igång, så kommer det inte upp, utan tvskärmen bara släcks ner ... Märkligt, och det som irriterar mig mest är att jag inte hittar kvittot ... : P .. Men får väl lämna in det till dem snubbarna som "fixade" spelet förra gången .. som det kan gå inom teknikens värld ..


Nu blir det att slänga på en film på VHS istället , får se vad det blir för något, sen blir att kolla på Scream Queens på Mtv senare ikväll, och se vad det är för något .. Kan ju bli intressant .. :p


Hörs senare ! Tjo ...


/ Oscar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0