Söndagkväll...

Söndagkväll, vilket känns ovanligt bra för o vara söndag .. Har varit på toppen humör hela dagen, brukar oftast vara trött o seg på söndagar, men inte idag ! Och det är ju sköönt ! .. Har för övrigt varit en bra dag idag inom idrottens värld för Olofström, innebandyns damlag vann idag sin premiär match med 6-3 , och hockeyns herrar vann sin premiär match , vad slut resultatet blev vet jag inte, men sist jag hörde på radion så ledde dem med 5-0 .. Så det kan dem inte ha tappat, så ... = ) ..

Sitter och blir irriterad på Mtvs serie The Hills, jag tycker dem visar samma avsnitt varje kväll .. Dem har väl gjort 4-5 säsonger av det, och visar ändå likförbannat samma avsnitt varje gång det visas ? illa illa ... Men såg på någon reklam att en ny säsong skulle dra igång nu nästa helg .. Får väl kolla på det första avsnittet o se om det är värt att fortsätta följa ! ; ) ... Och sen en annan sak, när börjar nya säsongen av Gossip Girl ??!!! Någon som vet det ? Det är helt klart en av dem bästa serierna som har gjorts på modern tid !!!


Kvällen annars ser lugn ut, ska sätta på en film snart o kolla lite .. Sen lägga mig i vettig tid !! Vi hörs senare tonight ! Puss så länge..


/ Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0