Rammstein...

Jajamen, fixade biljetter till Rammstein den 21/2 2010 , i Malmö tidigare idag, eller ja, min morbror fixade.. !! Oj oj oj vilket drag det kommer bli ...
Rammstein är några av dem artister jag vill se Live, och nu ska jag äntligen få se dem !! Äntligen !!! Nu återstår bara Metallica , sen är det nog alla artister som jag vill se, inom rocken !! Har ju sett band som Iron Maiden , Motorhead , Status Quo , Edguy , White Snake, Dream Theater , Aerosmith , Kamelot, Sonata Arctica , Stormwarrior , Van Halen , Hammerfall , Twisted Sisters , Poison , Kizz , ZZ Top , Soilwork mm mm mm ...  Och nu som sagt kommer även Rammstein in i den listan ! Otroligt jävla kul !!! Längtar redan till den konserten, ..


Ska snart gå o lägga mig , är trött som satan ! Så ska snart lägga mig o läsa lite .. Sen drömma sött .. :p


Men men .. Skriver inte mer här nu förrens efter 16.00 imorgon ! Håll utkik !! = )


Ha det fint, o Sweet Dreams ..


/ Oscar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0