Promenad...

Då var promenaden över för denna gång, och som igår var det jätte bra väder ! Var ute och gick i ca 45 minuter, och det räcker gott o väl för att få igång förbränningen . Käkade precis frukost med, och idag blev det bara en tallrik med Gröt, och så lite Juice ..


Kollade även morgonvikten före promenaden, den var på 75.4 , så det är ju possivit .. Bara till o fortsätta kämpa och köra hårt så kommer resultaten därefter ! ... Som jag sa innan så är det bara hårdträning som gäller , allt annat utesluts direkt ...


Hade tänkt att gå ut o lägga mig o sola lite nu , med tanke på att vädret är så bra som det är nu ... Senare idag hade jag tänkt lägga upp lite bilder från "Stunder man aldrig glömmer" och även skriva lite text om bilderna jag lägger upp så alla förstår vad jag menar , kan bli rätt så intressant  = ) ...


Hörs senare !


/ Oscar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0