Onsdagsträningen....

Kom hem från gymmet för en stund sen, och som jag sa innan så blev det Ben ... Passet gick bra, och övningarna jag körde var :


Ben :

Benspark - 4 set  - 8/10 reps
Hacklift - 4 set - 6 reps
Sittande benpress - 4 set - 10/12 reps
Liggande lårcurl (baksida) - 4 set - 6 reps


Därefter körde jag två övningar mage, och dem blev stående crunches med handtag, och sidolyft .. Körde där som vanligt, 3 set, med Max på varje set ... Och därefter körde jag 10 minuters Kardio, och då fick det bli Intervaller idag med ! Ett hårt pass, men kul !


Nu blir det en dusch, sen lite mat, och därefter Tvn där Superstars visas ... Får ej missas !


Hörs senare !


/ Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0