Mat...

Nu har det då blivit dags för lite mat igen, och ännu en gång blir det Tonfisk som står på menyn, gotti gotti ! Efter käket hade jag tänkt att lägga mig i soffan o bara ta det lugnt, och ladda upp inför gympasset ikväll :) .. På schemat idag står det Bröst och Tricep , .. 


Tidigare idag var jag nere och lämnade in bilen på service, så nu kan den gå i nåågra mil till .. ; ) .. Känns skönt o ha det avklarat nu iallafall .. Efter servicen gick jag en promenad på ca 30-40 minuter  , vilket var skönt då jag inte gick morgonpromenad nu imorse , vilket är för dåligt .. Men men, det kommer ju fler tidiga dagar o köra morgonkardio på  = ) .. !


Nu blir det mat , hörs sen ..


/ Oscar



Längtar redan till beachsäsongen igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0