Lite mat...

Låg ute o solade en stund innan i det härliga vädret ! Man ska verkligen ta tillvara på dem tillfällen som bjuds , för det kan snart vända ,.. Sorligt, men sant ..


Och nu hade jag tänkt o käka lite, får se vad det blir för gott idag , men tror det lutar åt lite ananas , sen får jag se vad det blir för tillbehör till det .. Annars kan man bara ta o käka ananasen rätt upp o ner, det funkar ju det med ! Sen tror jag att jag ska lägga mig i soffan o slappa i en halvtimme eller något, är lite småtrött, så det är lika bra o vila ..


Ikväll blir det gymmet med , och idag är det Benen som ska få sig en rejäl omgång ! Blir nog även magträning och lite Kardio efteråt .. En kanon kväll !


Nu väntar maaat, hörs senare ! Puss tja


/ Oscar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0