Hemma igen...

Då är man hemma igen från gymmet, och det gick bra ... Körde igenom kroppen lite lätt idag , så den kan vila nu från gymmet Hela helgen ... Körde dock bara överkroppen idag, med tanke på att benen kommer få sig en rejäl omgång imorgon när jag ska ut o cykla en långrunda ..

Övningarna jag körde var :

Axlar :

Hantelpress - 4 set - 8/10 reps
Sidolyft med handtag - 4 set - 8/10 reps
Baksida axlar med hantlar - 4 set - 8/10 reps
Baksida axlar i cablecross maskin - 4 set - 8/10 reps


Rygg :

Skivstångsrodd - 4 set - 8 reps
Latsdrag smaltgrepp - 4 set - 8 reps
Latsdrag brettgrepp - 4 set - 8 reps
Ryggresningar - 4 set - Max


Bröst :

Militärbänkpress - 4 set - 8 reps
Hantelflyes - 4 set - 8 reps
Cablecrossmaskin - 4 set - 8 reps


Armar Bicep/Tricep :

Bicep :

Skivstångscurl rakstång - 4 set - 12 reps
Hantelcurl - 4 set - 12 reps
Hammercurl - 4 set - 12 reps

Tricep :

Pushdown med brettgrepp - 4 set - 8/10 reps
Pushdown med rep - 4 set - 8/10 reps
Bänkdips - 4 set - Max


Sen körde jag en övning mage, och det blev stående crunches med handtag , där körde jag 4 set  , 8/10 reps ... Och efter träningen gick jag en promenad på ca 30-40 minuter ute i det fina vädret som Kardio ...


Nu blir det dusch , sen kanske ut och sola lite ! :)


Hörs sen ! Puss


/ Oscar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0