Fredagkväll....

Ja, nu kan man väl säga att kvällen nästintill har nått sitt slut, och denna kväll har varit bra på alla sätt och vis ..
Kollade först på Idol , där det var en del duktiga personer med, som han snubben från Bosnien , som både sjöng vanligt och som sjöng opera, en riktigt stjärna ! Sen finns det ju alltid en del nötter med som tror dem Kan sjunga, men att dem låter som billarm och liknande är ju en annan femma ... 


Sen efter Idol har jag kollat på film, fick bli en gammal klassiker ikväll - Sandor Slash Ida , en helt okej film på en helt okej fredag .. = )  ...

Och nu kollar jag på brottning på Tv4 Sport, dem matcherna är ju äckligt uppgjorda så det är sorgligt att se . Haha, först "spöar" den ena så den knappt kan stå, sen får Plötsligt den "spöade" nya krafter och bara matar på med slag så han vinner matchen .. Aj aj aj , säger jag bara ... Och en fråga, hur kan folk sitta Live där inne på arenan o kolla på skiten ? Jag får inte ihop det ...  


Nu blir det snart att göra sängen sällskap, ska upp rätt så tidigt imorgon o cykla en runda, får se vart cykeln och vägarna tar mig ; )... 


Höresss !! 


/ Oscar 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0