Dröm...

Låg precis i soffan o vilade, och somnade in i kanske 15-20 minuter ... Hade en helt underbar dröm , den handlade om drömtjejen ! I detta fallet var det en brunett, mellanlång, och vältränad och snygg som få ! Jag och denna brunett gick på dejt, och den gick bra , senare satt vi på en båt och åkte till någon strand ... Satt där o käkade jordgubbar med champagne , vilket var underbart gott ! Allt var guld o gröna skogar tills jag vaknade .. Då blev jag irriterad - över att allt var en dröm .! .. :P


 

 

Ska ner o ta en Proteindrink nu ... Hörs sen ! Ciao ..

 

/ Oscar


Kommentarer
Postat av: Danne

Jag kan ju nästan tänka mig vilken denna brunett är;) haha så genomskinligt.. men det är bra oscar!

2009-09-06 @ 08:37:36
Postat av: Oscar

Haha, jag vet faktiskt inte vilken bruden var ärligt talat ;)

2009-09-06 @ 10:58:27
Postat av: marika

haahahha du drömmer för mkt ;9

2009-09-07 @ 22:40:07
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0