Hemma igen...

Har inte vart hemma på hela dagen, förrutom när jag kom hem från gymmet och träningen, men det var bara en snabbvisit där jag bara duschade och fixade till mig lite snabbt, för att därefter dra ner och kolla på när herrarna spelade innebandy, och dem vann med 10-6 över Nybro, och därefter direkt till ishallen och hockeyderbyt mot Mörrum, där Såklart OIK (Olofström) vann med hela 11-3 , oj oj oj Skit Mörrum !!! Dem kommer inte få det lätt i denna serien, dem ska vara glada att dem hade turen att ens komma upp till denna serien igen, och hur dem kunde komma upp igen är för mig en stor gåta .. !


Nu resten av kvällen blir det att kolla klart på Armageddon, och sen kääka lite .. Är ju fotboll på tvn också nu om ca 30 minuter, AIK mot Elfsborg, får se hur det blir om man kollar på den med eller inte .. Men tror jag avstår det, med tanke på att fotboll inte är min favoritsport precis . ; ) ...


Aja, vi hörs senare ! Haj !


/ Oscar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0