Träningsläger...

Träningslägret började då som jag skrev tidigare idag vid 11, där vi skulle ha rörelseträning. Vi körde rörelseträning för mage och för bålen, vilket var jobbigare än jag och dem andra förväntade sig! Många nya ideer och tankar kom fram! 

Åt därefter mat, sedan hade vi föreläsning till 4 om Kost och Mentalträning, vilket också var intressant, och som väckte nya ideer när det framförallt gäller kosten! Och jag som redan tycker att jag sköter min kost bra??

Tränade efter föreläsningen, jag körde dock bara bänkpress + assistans övningar för bänkpressen, och detta gick väldigt bra tycker jag! Imorgon blir det marklyft + assistans övningar för marklyften!


Sammanfattningsvis kan jag säga att det har varit en bra och rolig dag! Och även spännande...
 Imorgon blir det föreläsning om Doping!

Dags att sova!

/ Oscar Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0