Balen!!

Balen var verkligen riktigt riktigt riktigt jävla bra och rolig!! Har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv!! Faaaan vad kul det var! Orden räcker inte till...

Vid kl 7 på kvällen igår var det först mingel i parken utanför hotellet, sen var det dags för förrätten, det var något slags pajaktigt! Efter det kom huvudrätten in efter ca 45 minuter, och den bestod av kyckling, potatis och bearnessås, sen var det uppehåll i 1h innan efterrätten kom, och den bestod av någon slags kladdkaka med grädde ovanför! Riktigt gott!!!


Efter middagen blev det musik underhållning, och dansen kunde börja! Jag tror husbandet dem hade hyrt spelade 2 låtar som man dansade foxtrot till, sen var det bara gamla sommar klassiker, och vilket ös!!


Vid 1 slutade det nere på hotellet, så nästan alla gick upp till Napoli, och där var det även tryck denna gång! Napoli stängde vid 2, så en del (jag inräknad) gick på efterfest, och där var det minst lika mycket tryck! =) Så jag kom hem runt 5 imorse, jag vaknade halv 11, men är inte det minsta dugg. Tröttheten kanske kommer senare under dagen?

Sammanfattningsvis så kan jag säga att kvällen var jävligt lyckad!! Tack alla för en riktigt underbar kväll/natt!!! <3


Här kommer en bild ifrån festen hos mig i torsdags (Studenten) :
 

Jag hemma hos mig, Per (min morbror) tar kortet...


Hur ser er dag ut idag? Min kommer att vara mycket lugn.


/ Oscar Nilsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0