Gokväll

Som jag nämnde innan skulle jag slänga på en film om det var lika tråkigt som innan, men gjorde jag det? Sällan! Jag har nästan bara suttit här och degat, kollat på lite videoklipp från youtube, suttit vid msn, och även laddat ner lite skön musik. Sååå nu snart blir det att kolla på tv, får se om det är något bra som man kan kolla på, annars blir det att göra sängen sällskap! Är trött.... 


Sovmorgon imorgon, börjar 9.30, och slutar 13.00, en mycket skön dag! Efter skolan blir det upp till Alviva där man ska göra ett kisseprov innan man får sin plats på sommarjobbet. Sommarjobbet blir samma som förra året, Volvo. Kommer tjäna mycket fina pengar...  


Vi hörs imorgon, och tills dess, ha det bra! 

/ Oscar Nilsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0