Go kväll..

Dags att skriva i bloggen ännu en gång, börjar bli en vana nu!

En polare skickade innan ikväll en låt med Beethoven till mig, jag tänkte först : Va fan är detta för skit? Sen när jag hade lyssnat lite på den så kom jag fram till att det är skit, men ändå att det är rätt så okej relax musik, tex om man ska vila en stund eller något annat ! :)

Snart dags att sova nu snart med, är trött som f*n.. Finns en sak som är possitivt, det är sista skoldagen för denna veckan imorgon! Så det är nästan bud på att gå med ett leende på läpparna när man går till skolan imorgon! Haha

Naaahee, sängen ser ovanligt skön ut ikväll ...


Natti natti!


/ image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0